Makasin sängyssä ja mietin, mitä ihmettä siinä tein. Katsoin katon rosoista kuviota ja laskin mielessäni hengityksiä. Jonkun kieli tuntui siellä alhaalla, välissä, kolossa. Laskin hengityksiä ja yritin muistaa serkkuni koiran nimeä. Makasin selälläni, jalka alkoi krampata, pidätin hengitystä ja muistin, että serkkuni koiran nimestä tuli mieleen joku rumpali. Ehkä se yksikätinen. Ei sittenkään.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Joku nousi päälleni ja kysyi tulinko. Ynähdin jotain vastaukseksi. Jonkun liikkeet alkoivat olla vaativia. Hän kysyi, onko minulla kondomia. Kyllähän minulla oli, olin laittanut kotoa lähtiessä yhden takkini taskuun juuri tätä tilannetta varten. Tahdoin olla varustautunut. Nousin sängystä ja kävelin eteiseen, haparoin hämärässä takkiani ja katsoin itseäni peilistä ohi kulkiessani. Jenkkakahvat, roikkuva vatsa ja takamus. Täytyy alkaa käydä taas salilla, kunhan vain kehtaisi.

 

Otin kondomin takkini taskusta ja palasin makuuhuoneeseen. Kynnyksen ylitettyäni näin Jonkun sängyllä ja muistin serkkuni koiran nimen. Remu. Minulla ei enää ollut syytä jäädä siihen huoneeseen. Piilotin kondomin kämmeneni sisään ja kävelin lattialla lojuvan vaatemytyn luo. Aloin pukea ja Joku ihmetteli mitä on tapahtunut. "Ehkäisy unohtui, vie minut kotiin." Tungin kondomin vaivihkaa hameeni taskuun. Joku tilasi minulle taksin ja antoi muutaman kolikon.

 

Terveisin,

Malaria