Nainen ei ole kauneimmillaan silloin, kun se kampaa hiuksiaan, tai jalat levällään, tai silloin kun mies on humalassa. Nainen on kauneimmillaan silloin, kun se kärsii. Tiedän sen kokemusteni perusteella. Sori, tämä meni taas henkilökohtaisuuksiin.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Kun murehdin, minulla on parempi iho ja silmäni säkenöivät kuin bambilla. Näytän koiranpennulta, jolle pitää antaa ruokaa. Ei minua tarvitse sääliä.

 

Minun pitäisi löytää joku vastuuntunnoton ja hyväksikäyttävä mies, johon voisin rakastua pikavauhtia. Se venyttäisi minua ja hermojani ja raastaisi, ja minä löytäisin kasvoilleni sen oikean ilmeen. Parasta olisi, jos se olisi joku urheilija tai ruumiillista työtä tekevä, joka puhuu yksinkertaisilla lauseilla. (täh? annatko vai etkö anna? anna nyt.)

 

Ja jos sattumalta se rakastuisi, niin sitten minä raastaisin.

 

Ilmoitelkaa.

 

Terveisin,

Malaria